17. sep. 2019

Malta: Dag 3-4

Dag 3 - 19. August

Denne dagen hadde vi ingen konkrete planer, så etter en tidlig inkludert frokost på hotellrestauranten (som jeg forsåvidt ikke syns var noe bra...) startet vi med å sjekke ut bassengområdet på hotelltaket. Det endte faktisk med at vi ble værende der bortimot hele dagen og bare koste oss med drikke, mat, sol og bading. 

Jeg startet med å prøve iskaffen de hadde i baren oppå taket, og det viste seg til å være den beste iskaffen jeg noen gang har smakt... Synd, egentlig...









Når solen begynte å gå ned gikk vi ned på rommet og stelte oss litt og gikk ut for å finne noe og spise, og koste oss med litt drikke før vi tok kvelden. 


Dag 4 - 20. August


Denne dagen hadde vi i utgangspunktet heller ikke noen klar plan, men vi ble faktisk å booke paragliding til samme ettermiddag. Gikk først ut en tur for å spise lunsj, før vi da endte opp på bassengområdet på hotellet igjen pga varmen. 





Ble værende på taket noen timer, før vi begynte å bevege oss for å finne området vi skulle møte opp for paragliding. 






Paragliding er noe jeg har hatt lyst til å prøve siden første gang jeg reiste utenlands i 10. klasse, men aldri blitt gjort. Nevne det for Patrik i fjor når vi var på Kreta, men fikk inntrykk av at han ikke turte. Men gikk visst plutselig fint i år.. Haha. Så der hang vi jo fint noen hundre meter over havet! 





Etterpå gikk vi for å finne et sted å spise, og den utvalgte plassen var visst populær for løskattene også. 




1 kommentar:

  1. Ser igjen veldig koselig ut på sånn tur :D Fine bilda!
    Iskaffen så veldig god ut ^^
    Paragliding ser kult ut, men med min høydeskrekk hadde æ neppe tort å gjøre det xD

    SvarSlett