5. sep. 2019

Mermaids of Malta

Ja, da var ferien over og vel tilbake til hverdagen igjen, kjedelig nok.. Men denne gangen med flunke ny sofa, og uten egen bil.. Gidder ikke gå mer inn på den saken..

Ferien var i alle fall fin, og ble jo som vanlig trist å reise hjem når man først er blitt vant til og kjent på plassen.

Ble også litt for mye handling, i forhold til hvor langt budsjettet kunne strekke seg...




Ble en del havfruer da. 
Den øverste er den første jeg fant, ganske liten, men fin og var ikke så dyr. De to under kjøpte jeg uten å helt vite hva jeg skulle med dem, bare fordi dem kostet sånn 12 kr stk. Den ene fikk mamma. 

Etter jeg plukket med meg den første, så gjorde Patrik meg oppmerksom på en som sto øverst oppå en hylle.. Den var langt større og langt dyrere. Men endte opp med å kjøpe den og...



Også fant jeg et julehus som jeg falt for, på en butikk i nærheten av hotellet. Noen dager før vi skulle hjem gikk jeg tilbake å kjøpte det og..



Den passer jo ikke å ha framme før til jul da selvfølgelig, så foreløpig har den fått plass nede i boden sammen med resten av julepynten. 


Ellers er det blitt litt andre suvenirer og klær.




En mann som stoppet oss på gata, klippet ut konturen vår for hånd på få minutter. Sa han ble kalt Malta's Picasso, mener jeg å huske. 


Tok også med meg noen tomme cola zero flasker hjem, med limited edition Malta design på. I tillegg kjøpte jeg en med sukker (som fortsatt har innhold). Den korken på toppen av Zero- flasken er en suvenir Patrik kjøpte. 

Ellers ble det noen t- skjorter, topper, jakke og shorts på meg. 






1 kommentar:

  1. Masse fint :D likte best den første og siste havfrua ^^
    Likte også godt jakken!

    SvarSlett