14. jan. 2019

Favoritter: Julegaver 2018

I likhet med forrige innlegg handler dette også om årets (eller fjorårets) julegaver, men denne gangen om gavene jeg fikk.

Det jeg legger ut her er ikke alt jeg fikk, men noen av favorittene - i tilfeldig rekkefølge.



Enda en vakker figur til Disney- samlingen min. Viste denne til Patrik da jeg fikk spørsmål om noe jeg ønsket meg til jul, så denne ble tatt veldig godt i mot.


Mummihus- mugge, som jeg også har ønsket meg en god stund tilbake, også fra Patrik.




Og enda mer mummi. Fikk egentlig to skåler med design som jeg allerede hadde, så jeg byttet dem inn i disse 4 tingene. Fra foreldrene til min stefar. Begynner å bli en del i mummi- samlingen også!


To glass - et fra Patrik og et fra moren hans. Disse er blant 2 av 4 glass i en samling jeg ønsker meg. Hadde et grønt fra før, så nå mangler jeg bare ett i lilla så er samlingen komplett.



Coaster med stativ, som en av gavene fra min far, som han har laget selv.


Strykejern, fra min svigermor. Også noe jeg har ønsket meg. Hadde et lite reise- strykejern som ikke var noe særlig dugelig, så dette kommer nok godt med. Er ikke testet enda, men blir nok det i nær framtid. 



Nøstebolle, fra min søster. Jeg og mamma har vært på utkikk etter sånne en stund, men var ikke å finne. Vi kom over dem like før jul, og kjøpte dem da. Så fikk jeg en likedan til jul, men er bare kjekt med flere, også er de veldig dekorative og. Ironisk nok har de dukket opp overalt i ettertid i forskjellige varianter. 



Lampe med design inspirert av Beauty and the Beast, også fra Patrik. Har ønsket meg slik i noen år, men aldri gjort noe med saken. 

Og helt til slutt - fikk jeg faktisk også Nintendo Switch konsollen. Naturligvis fra Patrik.


Har ikke sagt direkte til han at jeg ønsket meg denne, men har vist interesse og vært nysgjerrig på den tidligere. Visste bare ikke om jeg gadd å kjøpe den i og med at jeg har to Nintendo- konsoller fra før og egentlig ikke spiller så mye. Men jeg er jo alltid nysgjerrig på nye Super Mario- spill, og Odyssey- spillet har det gått noen timer til nå.

Det komiske her er at Patrik har over lengre tid ønsket seg den nye Xbox One X- konsollen, og har ved flere anledninger vært fristet til å kjøpe den. Jeg bestemte meg for å kjøpe den til han til jul, så når han da har vært fristet til å kjøpe den på tilbud så har jeg måttet få han fra det. Men så var han i Sverige og fant den på tilbud der når jeg ikke var med. Jeg fikk plutselig en telefon fra han hvor han fortalte at han hadde kjøpt den... Jeg fikk han heldigvis til å gå og levere den tilbake, uten å avsløre noe.

Han ble i alle fall overrasket da han åpnet den, da han ikke hadde noe tro på at jeg kunne ha råd til noe slikt. 

1 kommentar:

  1. Mange fine ting. Spesielt den Triton-figuren og mummi-tingan! Skal kjøpe den Triton-figuren snart sjøl ^^

    SvarSlett