9. jan. 2019

Heklede drømmefangere, duker, etuier og mer

Ja, da var vi godt inn i nytt år, og takk for i fjor. 

Er jo slik at det har vært en del ting å tenke på, og ting å gjøre før jul, så jeg har naturligvis en hel del jeg har planer om å publisere i nær fremtid - starter med et innlegg med hjemmelagde julegaver. 

Dette blir et bildespekket innlegg.. 


Drømmefangere





Lilla drømmefanger i litt steampunk- inspirert stil til Viveka.





Stor drømmefanger med masse perler og fjær til min søster.







Stor, rød drømmefanger med paljetter til ei i familien. Denne var ikke julegave, men noe jeg nylig har gjort ferdig på bestilling. 


Duker



Juletre- duk med glitter til mamma - som en førjulspresang.



 

Duk som jeg syns har et nydelig mønster - til svigermor. Må nok hekle en slik til meg selv og.. 




Duk/brikke - også til Viveka. 





En løper til min bestemor, som jeg også syns har et nydelig mønster. Så blir nok å hekle denne til meg selv og i fremtiden.





Løper med enkelt mønster til en kompis. 


Etuier





Etui til heklenåler - også til svigermor. 







Enda et etui til heklenåler, som jeg lagde til meg selv rett etter jul, i og med at jeg var lei det forrige jeg hadde lagd. 


Amigurumi / småting




Et søtt bjørnepar med luer til min andre snille bestemor (moren til min stefar). 






Bokmerker. Frosk til faren til stefaren min, og minion til min lillebror. 






Juletre- pynt som jeg heklet noen eksemplarer av for å bruke som pynt på innpakking til flere personer. 





Denne er ikke heklet, men jeg har i det minste brukt tråd, så får heller la det gå.. 
Denne lagde jeg til min stefar som kjører Mercedes. Fant noen plankerester, pusset de ned, malte og limte sammen og til slutt laget Mercedes- logoen med spiker og tråd.

3 kommentarer:

  1. Like alle de drømmefangeren godt, spesielt den lilla som æ fikk såklart! :D også va de bjørnan kjempefine. Og den juletreduken også ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^ Vurderte å lage sånn bjørn til deg og først, men tida strakk ikke til :P

      Slett
  2. Åååh ^^ En anna gang da kanskje :)

    SvarSlett