18. des. 2017

Julebord- looken

God kveld!

Har vært så masse å gjøre den siste uka og egentlig hele siste måneden, så har ikke hatt noe særlig tid til blogging.

For noen uker siden kom jeg over et arrangement som Ullensvang hotell hadde satt på facebook, som var et familiejulebord. Så jeg fikk ideen om å dra dit, så det endte med at jeg og Patrik dro dit sammen med moren og stefaren hans forrige søndag. Var veldig koselig.

Det er faktisk første julebordet jeg noen gang har vært på, så visste ikke helt hva jeg skulle forvente.

I og med at jeg skulle bruke blå bukse og blå vest ble det matchende negler og sminke.







2 kommentarer:

  1. Fin look :D like blått så godt ^^f
    Forventa egentlig bilda fra selve julebordet siden det stod i tittelen xD

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk.
      Ja, hadde egentlig planer om å ta noen, men ble ingenting. Visste ikke hva jeg skulle kalle innlegget ellers heller så ble det bare sånn :P

      Slett