14. des. 2017

Kalenderluker 1-13

God kveld!

Nå er jeg tilbake på østlandet på besøk hos min søster, så skal jeg til mamma på lørdag og være der omtrent resten av året.

Blir en god del bilder i dette innlegget. Hadde egentlig tenkt å legge ut dette tidligere, men har vært opptatt med så mye i det siste så har egentlig ikke fått noe særlig til anledning, så det bare hopet seg opp.



Ble faktisk to kalendere på meg i år. Patrik kjøpte den fra bareMinerals til meg, også fant jeg plutselig på å kjøpe den andre fra NYX selv, i og med at jeg fant den på tilbud. 

Så her er hva som skjulte seg bak kalenderlukene 1-13 fra bareMinerals;







Luke 1: All over face Powder.
Luke 3: Eye Color. 
Luke 7: Blush.
Luke 8: Eye Color.
Luke 11. Mineral veil.



Elsker skyggen fra luke nr 8. Det kommer ikke så godt fram på bildet, men den har et nydelig shimmer. 

Swatches av leppeprodukene; luke 2, 4, 6, 9.
Den fra luke 9 var forsåvidt også veldig fin, med et fint shimmer. 



Så fra NYX- kalenderen. 






Masse fine leppefarger. 

Her er swatches:


Oppe fra høyre: Luke 1-7.
Nede fra høyre: Luke 8-13.

1 kommentar:

  1. Ser ut som mange fine produkta :D Blir å ha nok leppestifta no iallefall xD
    Mange fine farga på leppestiftan fra Nyx ^^

    SvarSlett