23. des. 2017

Makeup look: Frosty Winter

Her er en annen jule/vinter- inspirert look jeg lagde for over ei uke siden. Denne er laget dagen før den forrige jeg publiserte.

Denne ble laget mens jeg enda var hjemme og irriterte meg over været på vestlandet, der selvom det snør så blir den ikke liggende. Derfor måtte jeg skape litt snø selv.






Productlist:

Face:

Bobbi Brown Skin Foundation Stick - Alabaster
Glominerals Pressed Base - Natural Fair
Glominerals Globlush Magazine - Begonia og Paradise
Anastasia Moonchild Glowkit - Blue Ice
Elf Little Black Beautybook - Cool Edition

Eyes:

Elf Little Black Beautybook - Cool Edition
bareMinerals Eyecolor - Snow
NYX Jumbo Eye Pencil - 604/Milk
LH Cosmetics Mood Crayons - Likeable Mood
Anastasia Moonchild Glowkit - Blue Ice
KIKO Smart Colour Mascara - 02/Blå

Lips:

NYX Jumbo Eye Pencil - 604/Milk
Anastasia Moonchild Glowkit - Blue Ice
LimeCrime Diamond Crushers - Trip


+ Panduro facepaint - Hvit (til detaljer) 

2 kommentarer:

  1. Synes denne looken va kjempefin. Fine snøflak og effekta ellers :D likte denne bedre enn den andre julelooken ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg likte denne bedre selv og :P Takk ^^

      Slett