21. des. 2017

Makeup look; Rockin' around the christmas tree

Er jo lenge siden jeg har vært aktiv på sminkefronten. Den lysten kommer og går rett som det er, men jeg laget et par jule- inspirerte looker for over en uke siden. Har holdt på med litt forskjellig mens jeg har vært hos familien, så har ikke tatt meg tid til å ordne bilder før nå. 

Har er i alle fall en av lookene, dette er den siste jeg har laget. 






Productlist:

Face:

Bobbi Brown Skin Foundation Stick - Alabaster
Glominerals Pressed Base - Natural Fair
LH Cosmetics The Infinity Palette - Cigar
Glominerals Globlush Magazine - Petunia
Anastasia Moonchild Glowkit - Pink Heart

Eyes:

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Elf Little Black Beautybook - Cool Edition
Storybook Cosmetics Wizardry and Witchcraft Palette - Sorcerer, Potions og Spellbook. 
NYX Jumbo Eye Pencil - 604/Milk
LH Cosmetics Mood Crayons - Calm Mood
Anastasia Moonchild Glowkit - Lucky Clover
YSL Vinyl Couture Mascara - I'm the fire

Lips:

Glominerals Precise MIcro Lipliner - Aster Red
Mac Lipstick - Viva Glam IV

+ Panduro facepaint - Hvit og rød. Rhinestones fra Panduro og Ebay, festet med vippelim fra Depend.

2 kommentarer: