4. apr. 2017

Nye ting; pargensere, bikini, playsuit ++

God kveld.

Fikk noen pakker i posten i dag, så tenkte jeg ville dele noe av det + litt andre ting jeg har fått tidligere. Alt dette er ting som har kommet over lengre tid, altså snakk om over en måned eller to.


En makeup applikator med vibrering som jeg tilfeldigvis kom over og kjøpte impulsivt. Kan legge både foundation og pudder og hva ellers man vil med den igrunn, vibreringen skal gjøre at sminken legges finere og jevnere - og det syns jeg den gjør! :) 



En BB- Cream, som tydeligvis skal ha litt god dekkevne og ellers være bra - som jeg har letet etter. 


Et veldig fint undertøysett som jeg fikk for lenge siden, men hittils har jeg bare brukt det en gang. Synd, men det er itt ubehagelig på.. 


En veldig fin bikini, som jeg håper jeg kan bruke. Ikke prøvd, så vet ikke om den kanskje er for stor eller om den er passelig. Pluss et fint smykke som egentlig har en verdi på over 1000,- kr, men jeg fikk det for rundt 300,- :D




En ring jeg fikk hos Viveka, delvis som en forsinka bursdagsgave. 



En lampe med to glasskuler jeg kjøpte hos ei på Finn. Ville egentlig i hovedsak ha kulene, men var jo stilig med lampen og. 


En typ snekkerbukse - foreløpig litt usikker om hva jeg føler for den, men den var jo veldig stilig. 


En fin playsuit, som jeg har byttet glidelås på. Grunnen er fordi glidelåsen ikke gikk langt nok ned til at jeg fikk den over hoftene, men resten av den så ut som hadde fin størrelse. Derfor gjorde jeg det enkelt selv slik at den passet. 




Kjempesøte pargensere jeg kjøpte til meg og Patrik! 

2 kommentarer:

  1. Sminke-applikatoren så spennanes ut, får kanskje bestille sånn æ og seinere ^^ hadde jo sånn sett vært bedre å prøve din først å se om æ like den, men vet ikke om det e så lurt xD
    Si også kordan BB-kremen va når du har prøvd den, ble nysgjerrig på den og ^^

    Smykket så stilig ut ^^ og også de glasskulen!
    Likte godt den snekkerbuksa og playsuitem. Spesielt snekkerbuksa ^^

    Og søte pargensera :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo, du kunne ha prøvd min. Fulgte med to ekstra svamper, og de kan uansett vaskes så sånnsett er ikke det noe problem :P

      Ja, skal si hvordan BB- kremen var, så kan jeg omså sende link om du vil ha ^^

      Ja, syns igrunn smykket var kjempefint, og syns igrunn den ble veldig fin sammen med den bikinien :D Den kan jo brukes med bikini uansett. ^^

      Slett