21. apr. 2013

Portrettfoto; Hallvard og Lynn

Her er de første ordentlige bildene av Hallvard med kort hår, og noen av oss sammen som vi tok den 14 April.



Jeg er superfornøyd med dette bildet! Han har et så ekte smil på dette bildet, og det er fantastisk. Jeg syns han var så utrolig fin på det. Han er som en drøm. Du vet, som en prins i et eventyr? Han behandler meg i alle fall omtrent som en prinsesse, snakker til meg som om det ikke finnes bedre mennesker enn meg. Han snakker pent til meg og forteller meg søte eventyr til jeg sovner :)
Akkurat nå er han borte fra meg, dette blir første natten vår fra hverandre siden jeg kom nordover.. Jeg savner han, og det var faktisk vanskelig å si hadet. Jeg tror ikke jeg og han er skapt til å være borte fra hverandre. Jeg er så glad i han!




Hva syns du?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar