3. apr. 2013

Nyklipt Hallvard

God kveld! Klokken nærmer seg midnatt allerede... Dæken, som tiden går når man har det.. gøy? Neh, har ikke hatt det så gøy i dag.

Anywho... Det jeg skulle blogge om var en ny hårklipp som jeg har foretatt meg.. Nei, ikke på meg selv, men på Hallvard denne gangen. Han har hatt langt hår så lenge jeg har kjent han (Er jo igrunn ikke så kjempelenge, omtrent siden september/oktober). Har sett bilder av han med kort hår før, og helt siden det har jeg hatt lyst til å se han med kort hår.

Jeg klarte heldigvis å overbevise han om at jeg er så fantastisk dyktig å klippe hår (yeah, right..), så det ble min oppgave. Overraskende at han turte, i og med at jeg ikke har fått noe opplæring i dette faget... Resultatet ble dog ikke så ille.

FØR


ETTER


Vi tok utgangspunkt i sveisen til Ewan McGregor i Citroën- reklamen. Vanskelig sveis, tror jeg holdt på rundt 3 timer tilsammen. Jeg synes det er morsomt å klippe, men blir sliten når man holder på så lenge, OG jeg fikk masse småsår på fingrene etter å uheldig ha klippet meg selv gang på gang. Yey!



Hva syns du?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar