13. apr. 2013

Bildedryss; Familie og venner

På tirsdag var jeg på Jekta sammen med Connie og Viveka. Er lenge siden vi alle tre har vært sammen samtidig, og ja.. Det skal sies jeg hadde det veldig morsomt. Lenge siden jeg har flirt så mye på en kveld. Vi lekte litt med både mobilkamera til Connie og speilrefleksen min, så vi tok en masse bilder. Derfor kommer her et bildedryss!


Det var speilrefleksbildene. Her kommer mobilbilder fra Connie sin mobil.. 



Vi slet med å ta et bilde av oss sammen alle tre, btw! :P



Jeg vil samtidig med dette innlegget publisere bilder fra i går, da jeg var på besøk hos Connie og møtte nevøen min igjen! Dette er også Connie's mobilbilder.



Og bilder fra speilrefleksen min.




Han er så fin! :)


Også til slutt bare noen morsomme bilder av brødrene mine jeg også fant på Connie sin mobil...




Haha, komiske unger! 

Viveka har reist nedover til Tønsberg igjen, og Connie reiser tilbake til Toten på mandag.. Uff, jeg vil også dra sørover nå, men jeg er igrunn hindret i å reise av visse ting. Jeg savner familien min! 

Hva syns du om bildene?

- Lynn Helen

4 kommentarer:

  1. Herlige bilder av ungen! :) men du kunne spart deg for det siste fæle bildet av meg fra nikita x)) og litt flau over positurene mine på de første :)

    SvarSlett
  2. Hihi, fine bilder!

    Jeg lurte på om du kunne gjøre en Effy Stonem fra Skins make-up tutorial? Digger make-up looken hennes, hadde vært fint om du kunne prøvd.. ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har ikke sett skins selv, men ja, jeg kan sikkert det :) video eller bilde- tutorial?

      Slett