16. okt. 2012

Nye klær!

Her er noen innkjøp jeg har gjort den siste uken.

Armbånd fra H&M.


Lang topp med blonder fra Vera Moda. Tightsen jeg har på er forresten også noe jeg nylig har kjøpt. Samme type som jeg alltid har brukt å kjøpe fra Cubus til 149 kr, bare at denne er blå. Vanligvis kjøper jeg svart. Kan se ut som de slutter å selge disse, for denne var den siste de hadde inne. Synes det er veldig dumt, for det er egentlig bare disse tightsene jeg har vært ordentlig fornøyd med noen gang. Har kjøpt rundt 4-5 av dem de siste to åra. Om noen vet om en plass man kan få kjøpt noe lignende disse, så plis legg igjen kommentar!

Sokker fra H&M.


Genser fra H&M.


Bukse fra Lindex. Dama i butikken måtte kle av en av utstillingsdukkene for at jeg skulle få bukse i rett størrelse. Alle de andre hun hadde liggende var for store. 

Har vel kjøpt et par flere småting som jeg har glemt i farta...

Hva syns du?

- Lynn Helen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar