30. okt. 2012

Gjøvik- shopping

Dro til Gjøvik sammen med Connie i dag. Det var egentlig ikke en plan jeg hadde i dag, men plutselig så var det bare bestemt uten at jeg egentlig hadde vært med på å bestemme det x)
Jeg var blitt spurt og sagt at vi kunne dra en dag, men jeg visste ikke at vi skulle dra i dag før jeg la meg i går natt.

Uansett, fant mye fint, men fikk jo ikke kjøpt alt. Her er de tingene jeg fikk kjøpt!


Jeg fant en topp som jeg ble interessert i, men det var noe med den jeg ikke likte, så Connie gikk å fant et belte jeg kunne prøve sammen med den. Dermed så kjøpte jeg begge deler, selvom jeg enda ikke var helt fornøyd. Jeg hadde misforstått og trodde toppen var 100 kr billigere enn den var, så etterpå ble jeg gående å gruble på om jeg skulle levere den tilbake eller ikke, for jeg synest ikke den var verdt den ekstra hundrelappen. Det endte med at jeg leverte tilbake toppen og beholdt beltet x)


En fuktighetskrem som fungerer omtrent som en foundation i samme slengen. Greit å bare legge raskt på om man har det travelt. 


En slags pysj. Bruker jo egentlig aldri pysj, men hender jeg bruker shorts om natta, så dette er egentlig greit. Syns den var skikkelig søt. 

Hva syns du om innkjøpene?

- Lynn Helen

2 kommentarer: