27. feb. 2012

Makeup og bilder

Noen makeup- looks fra de siste dagene.




Var uheldig med et bilde - likte effekten og prøvde derfor å gjøre det samme igjen, bare med mer vellykket resultat. Syns det ble litt kult.

Så sminket jeg Connie til en photoshoot i går.. Jeg sminker alltid meg selv bedre enn andre. Blir ikke like jevnt eller rett.



Hun kunne godt hatt en hvit eyeliner på våtlinjen men.. - jeg tenkte ikke på det i farten, og hun er ikke vandt til å ha det på. Folk er bestandig engstelig for å få påført eyeliner på våtlinjen av andre enn seg selv..

Hva syns du om sminken og bildene?

- Lynn Helen


4 kommentarer:

  1. Sminken kom egentlig bedre fram på dine bilder enn under photoshooten, men den ga likevel en effekt til bildene :) Jeg tør ikke legge ut de fineste "alve"-bildene, er for sjenert :( haha...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, så det... Men jeg vil se de bildene som du ikke legger ut. Du kan vise meg i storfjord... :P Jeg drar i mårra... :P

      Slett
    2. Okaay, nå leste jeg denne :) Jeg orker neppe ta med PC-en hvis jeg kommer innover, men kan legge de redigerte bildene på en minnepenn eller noe, så tar jeg med CD-en med de originale , hvis du vil se de og ;)

      Slett
    3. Jaaa! Men kommer du i det hele tatt ?

      Slett