7. feb. 2012

Makeup; De fire elementene: Ild, jord, luft & vann

Ok, det tok litt lenger tid enn jeg trodde å få det ferdig. Har vært mer fokusert på dansing i det siste. (Rakk ikke laste opp alle bildene da jeg startet for et par dager siden når jeg hadde internett- tilgang).

Men her er iallefall resultatet på det lille makeup- prosjektet mitt. Det var nemlig å lage en makeup look for hvert element; Ild, jord, luft og vann.



ILD




JORD


LUFT




VANN


Hva syns du om sminken og bildene?

- Lynn Helen

4 kommentarer:

  1. Du er kjempeflink og kreativ, Lynne! Fortsett sånn =) hilsen stolt storesøster

    SvarSlett
  2. Hei! Bare lurer på hvor i Oslo du danser freestyle discojazz? Jeg danset det for mange år siden å tenkte å ta det opp igjen. Men er helt fjern på hvor jeg skal begynne, alder osv.
    Er 20 nå :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg danset på Studio 1 på lørenskog :) Klassene jeg trente var som regel mellom 4-13 år, mens jeg var 18.. Det var jo fordi jeg sluttet å danse som 12- åring (og som rekrutt). Hva sluttet du å danse som, rekrutt/litt øvet eller høyere? :P Blir 20 selv om en måned :)

      Slett