30. jan. 2012

Star Wars?

Star Wars?... Har aldri hatt interesse av å se det. Når broren min har sett filmene har jeg alltid sett bruddstykker, og jeg syns det så og si alltid har vært slåssing jeg har sett... Nothing else.

Nå har jeg faktisk sett hele serien på 6 filmer og det viser seg at den er ikke så tåpelig som man tror. Den har faktisk en historie også, noe man ikke vil tro utfra små øyeblikk man ser. Jeg likte historien, filmen og i det hele tatt slutten. Når man først setter seg inn i personene, egenskaper de har og hvilke forhold de har til hverandre, er det faktisk interessant å følge med på. Jeg måtte spørre og græve om ting jeg ikke klarte å skjønne, som jeg ville vite.

Til dere få som enda ikke har sett Star Wars- serien, sett av de omtrent 13 timene det tar og se dem!




Jedi- Master Yoda


Luke Skywalker, Princess Leia og Solo


Darth Vader


Master Mace Windu


Padmè Amidala og Qui-Gon


General Grievous


Death Star


Obi-Wan Kenobi


Anakin Skywalker


Padmè Amidala


Droider; R2 D2 og C 3PO


By the way; Jeg holder på med et lite Makeup- prosjekt, skal lage en look til i morgen før jeg legger det ut. Kommer antakeligvis innen 2 dager. Har flere prosjekt på lager også, som jeg starter med når jeg er ferdig med dette. Stay tuned!

Har du sett Star Wars?
Hva syns du?

- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. I was very happy to find this great site. I need to to thank
    you for ones time for this particularly wonderful read!!
    I definitely really liked every little bit of it and i also have you book-marked to check out new things on your site.

    SvarSlett
  2. I don't even understand how I finished up right here,
    however I assumed this post was once good. I don't recognise who you might be
    however certainly you're going to a famous blogger if you are not already.
    Cheers!

    SvarSlett