21. jan. 2012

Vært hos frisøren

Var en tur hos frisøren i forgårs. Klagde en stund på at håret mitt var tørt, tynt og flisete. Det har blitt bedre nå fordi jeg har brukt hårkur en stund, og begynt på oljebehandling. I tillegg har jeg endelig blitt fornøyd med lengden på håret mitt, sånn at krøllene/bølgene jeg har er akseptable, og ikke stygge, så jeg ikke bruker rettetang noe særlig.

På akkurat dette bildet er ikke håret mitt noe særlig å rope hurra for, men det er iallefall siste bildet av meg før jeg dro til frisøren (som jeg ikke har gjort på ca 1 år, tror det er ny rekord).


Akkurat pga at håret mitt har vært så slitt ble hun nødt til å klippe hele 3 cm av lengden.. Nå må jeg vente 3-4 mnd før jeg har samme lengde. Tror ikke jeg kommer til å være like fornøyd med bølgene i håret før det er på samme lengde igjen, men skal prøve å behandle håret bra så jeg ikke får så slitte tupper igjen. Vil spare langt nå...

Bilder etter frisørtimen;





Ble 3 cm "stuss", lyse striper og et par extensions som hun satte på uten at jeg slapp å betale ekstra! :)

Hva syns du?

- Lynn Helen




2 kommentarer: