26. des. 2011

Diverse bilder tatt 'on the go'

Hei!

Har vært lenge borte nå. Har hatt en ganske tøff periode, og uten internett. Har vært stunder hvor jeg ikke har vært motivert, stunder hvor jeg bare har lyst å forsvinne fra bloggverden, facebook og alle sosiale medier og bare grave meg ned langt under jorden helt til luften tar slutt.. men nok om det.

Men har en god person i livet mitt nå som klarer å dra meg opp fra det negative så fort han smiler og ser meg i øynene. Han har også framskaffet meg ting som gjør meg motivert til å fortsette med hobbyene mine og det er jeg evig takknemlig for, derfor har jeg fått tatt masse bilder som jeg vil dele.





Dette er bilder som er tatt 'on the go'. Altså, mens jeg har vært ute å gått, ikke planlagt, eller bare for å teste ut kamera etc.

Men over all, er jeg ganske fornøyd med bildene. Spesielt nr 1,3,5,8,9.. tror jeg.
Kommer flere bilder i løpet av de neste timene/dagene. Stay tuned!

Hva syns du om bildene?
Hvilke likte du best?

4 kommentarer:

  1. Jeg likte alle bildene uten om bilde nr 8 :) .. eller så var det bilde med farvene fine :)

    Så fint at du har fått en god person i livet ditt...

    Bra du holder deg i gang med bilder :) ....

    Keep up the good work :)

    SvarSlett
  2. Akkurat som bilde nr 4 likte jeg kontrastene i første og andre avsnitt av det du skrev=) ble gla av å lese det^^ (ikke det første avsnittet da) :P synes bilde nr 4 liksom ble 2 delt i slem side og snill side. fikk litt sånn "epic kingdom" følelse av det xD

    synes lensflare'n på bilde nr 1 passet bra inn. man fikk liksom følelsen av hvor jævlig tett det snødde den kvelden:P

    mange detaljer jeg likte ellers og : hodeskallene i røyken jeg blåste ut, fargene på bildet av kirka. alle bildene egentlig hadde detaljer jeg likte^^

    vi må dra tilbake på kaia og ta flere bilder av brua fra den vinkelen senere=)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett