26. des. 2011

X- mas

Ja, da var jula snart over gitt. Denne jula ble ikke helt som forventet og hele desember- måned gikk så altfor fort. Det var en liten stund hvor jeg gledet meg, også etter noen dager sluttet jeg rett og slett bare å glede meg til julaften. Jeg følte jeg ikke hadde gjort noen forberedelser eller kommet i noen julestemning, og på lille julaften kom det så brått på. Selve julaften manglet noe den også, men jeg vet ikke helt hva og den gikk altfor fort den og, men det ble veldig koselig forde.

Her er noen bilder fra 23, 24 og 25. Mange av disse bildene er ufokuserte, uskarpe og støyfulle, men bare sånn for stemningen sin skyld..


Pepperkake- ishavskatedralen som Connie har laget.



Gullengelen er en del av julegaven Connie fikk hos meg, og den store hvite skulpturen bak fikk hun hos Kai.


Morsom ape som ruller på gulvet og ler, som jeg og Connie ga til Alexander.



 Søsters lille søtnos!

Fikk jo noen julegaver også, som jeg tenkte jeg kunne vise.

Kosmetikk- bag/veske? som jeg fikk hos Connie. Trodde først det var en som hang sammen, men det var tre deler. Tror jeg skal feste de sammen på måten de ligger på en eller måte.

Fin genser, usb lader så jeg kan f.eks lade telefon på bussen or somthing og 500 kr hos pappa. Kort og 200 kr fra min bestemor.


Litt hobbysaker som jeg sansynligvis blir å bruke i sminkesammenheng, fra ene søsteren til stefaren min..

Strikkatøy som jeg regner med er hjemmestrikket, og telysholder fra foreldrene til stefaren min.

MoroccanOil (fra ønskelisten), nydelig armbånd, Isadora trio eyeshadow peacock (fra ønskelisten), Viva la diva rocks eyeshadow collection, truse, MaxFactor lash extension effect washable waterproof mascara, Viva la Diva absolutely fabulous glitter og Isadora wondernail 720 Beetle Green fra mamma, stefar og småbrødre.

Make up store glitter; Luna (fra ønskelisten) fra Viveka :)


Alt i alt en koselig jul! :)
Tusen takk for gaver! Og god jul videre!


Hvordan har julen din vært?
Har du fått mye fint?

6 kommentarer:

  1. Du har en tendens til å legge ut bilder som har med Linnea Aurora å gjøre uten å skrive hva de handler om. Altså; hjertene vi sendte opp mot himmelen, var for å minnes min datter Linnea og ønske henne god jul <3

    Og på bildene er jeg 25 uker på vei med lillebror, altså Lynn sitt tantebarn. <3

    Den hvite skulpturen fra kjæresten min, er meget betydningsfull for meg, for den viser meg som mamma til en storesøster og en lillebror. Storesøster henger i skjørtene og vil opp, men når ikke opp <3

    SvarSlett
  2. Mange koselige bilder! Hvordan sminker du brynene dine egentlig? :) Har du noen gang prøvd å nappe brynene dine litt tynnere og ikke farge de så svarte? Brynene blir mye finere hvis du har de litt mer naturlige, du ser ofte mye eldre ut hvis du har de harde :)

    SvarSlett
  3. ann Cathrin: Har tuklet lenge med brynene mine for å få en form jeg er fornøyd med, men blir aldri helt fornøyd.. Er redd de plutselig blir alt for skjeve. :P Jeg bruker ikke mye brynpudder på brynene mine, men det er vel fargen som er veldig mørk.. Den er ganske mørk brun. Men skal ta det til meg, må bare finne en farge som passer meg bedre :)

    SvarSlett
  4. En annen ting er at jeg har veldig mørke bryn fra før.. :P

    SvarSlett
  5. Glo minerals er tingen vettu :D

    SvarSlett
  6. Ann Cathrin: Ok.. Hvordan funker det bedre? :P
    Har ikke prøvd..

    SvarSlett