26. des. 2011

Bilder; Watermotion

Dette er noe jeg har gjort før, men jeg gjorde det sammen med noen og fikk ikke bildene, så da tenkte jeg å gjøre det en annen anledning og dette var en annen anledning. Denne gangen gjorde jeg det helt alene, og her er resultatene.

Det her så ut som en mann...

Dette bildet tror jeg at jeg skal ta på nytt senere med noe annet enn stifter, men akkurat der og da var det det beste jeg fant. Ble ikke helt som jeg ville ha det heller...

Ellers er jeg veldig fornøyd.

Hva syns du om bildene?

- Lynn Helen

3 kommentarer:

  1. Hey, funket bedre med stifter enn lego klosser :) ..
    Og bilde nr 4 ser ut som en SEL som kommer opp fra vannet :) Så det var kult..

    Bra jobbet med lukker, jeg tror faktisk jeg hadde dratt opp ISO for å få enda raskere lukker tid så det ble enda mer "skarpt" men du traff veldig bra på stiftene, og dratt opp blender enda høyere selv om det er vanskelig å få til med blits. For da får du enda mer dybdeskarphet, alså lenger range og skarpheten vil da pakke seg rundt objektet som ligger i luften som f.eks icecube bildet.. Veldig mye små marginer med sånne type bilder, du trener masse lys, men blits hjelper.

    Et tips fremover er å spørre han du er sammen med om han vil investere i en 580 canon blitz (3500,-)til deg som kan fjernstyres fra forskjellige vinkler som da igjen gjør at du kan få lyskilden fra en annen vinkel.
    Som da igjen gjør at du kan få skrudd opp lukkertiden til det maksimale.. helst over 1000 +++

    Ellers så synes jeg du har en fin komposisojn på det meste her, jeg tror jeg hadde kanskje investert i blekk i litt forskjellige farver som kunne ha gjort alt enda mer spennende, slik at du får et slags spill i bildet.. (bare å gå innom en hobby butikk) <-- sikkert et i nærheten der Simond er vakt.. Blå - rød - gul - rosa er heftig å jobbe med ... da blir dråpe bildene i en klasse for seg selv...

    Det var det jeg kunne si :) ..

    SvarSlett
  2. Jättefina bilder och superfin blogg!! :) Kram

    SvarSlett