2. des. 2011

Guess what!?

I dag skrev jeg en kommentar på en sminkeblogg...

"What ? Haha, så gøy!
Vanligvis blir vinneren kontaktet, og jeg hadde ikke blitt det, så det var nesten så jeg bare droppet å stikke innom! – Regnet med at noen andre var blitt trukket ut. Wow, nå ble jeg overrasket av å se mitt navn! Tuuusen takk! :D
Sender mail til deg straks :)"

Ja, det stemmer! Jeg vant konkurransen på Sminkebloggen.no! Jeg ble skikkelig overrasket av å se mitt navn der, og det var nesten så jeg ikke gadd å stikke innom engang for å sjekke.. Første konkurransen jeg har vunnet noen gang.

Jeg har vunnet:

Øyevipper; Ardell babies
Ardell Øyebryns- skygge pallett
Øyebryns sjablonger
Pudder

Gleder meg til pakken kommer! :)

Vinner du ofte konkurranser?

- Lynn Helen

5 kommentarer:

  1. det fortjente du ikke!!!

    SvarSlett
  2. Enig, ikke fortjent.

    SvarSlett
  3. Huffda hørtes ut som 2stk dårlig tapere der ja. Hva var deres bidrag til konkurransen da eller tørr dere ikke vise de siden dere er anonyme? Synes det var fortjent som bare faen. Bra jobba lynn!

    -simond

    SvarSlett
  4. Enig med Simond!

    - Thomas

    SvarSlett