29. apr. 2024

Makeup look: Graphic liner og purple mist

Har lagd noen sminkelooks i løpet av helga, her er look nr to og tre. De kommer i litt tilfeldig rekkefølge her, ikke i rekkefølgen de er laget.

Dette var en look jeg tenkte skulle være enkel og lett å gjennomføre, og til en viss grad så ble den jo det. Den er enkel i utseendet, men det ligger jo en del presisjonsarbeid bak her, så sånnsett er den jo egentlig avansert og var derfor litt mer tidkrevende enn hva jeg hadde intensjoner om. Stylet også håret litt som jeg syns ble stilig sammen med looken. 



Looken gjorde seg greit på bilder, men syns ikke den var så fin ellers. Derfor sminket jeg øynene sotet lilla etterpå siden jeg skulle i en liten bursdagsfeiring. 



Resten av lookene fra helgen kommer etterhvert! 

2 kommentarer:

  1. Begge lookan va fine ^^ Like godt at håret legges på en sånn måte som på første looken og passa jo med resten av sminken og ^^

    Den looken du gikk med i bursdagen va og fin, fin lillafarge :D
    Likte alle bildan her, va jo ikke så mange å velge mellom heller xD men absolutte favoritt e nr 3 og likte blikket på nr 4 ^^

    SvarSlett