1. mai 2024

Makeup look: Shooting star

Her er makeup look nr 3 som jeg lagde natt til mandag. Var litt usikker på hva jeg skulle finne på denne gangen, så Viveka ga meg noen farger og ord jeg skulle gå etter til å skape en look. Hun ga meg fargene blå, hvit, sølv og ordet stjerneskudd. Sølv og hvit farge er jo ganske like hverandre, så er kanskje ikke så lett å skille de fra hverandre i bildene, men jeg har brukt begge. Her er i alle fall det jeg endte opp med! Viveka lagde tydeligvis også en look som er basert på det samme, så her kan du se forskjellen på lookene våre (oppdateres med link snart!).








2 kommentarer:

  1. Viveka Winther1. mai 2024 kl. 01:02

    Den ble stilig ^^ Likte at panna va mest sminka og fargen på leppene va fin ^^
    Fine detalja med stjernene rundt om, både de tegna og de andre :D
    Likte best bilde nr 2, 5 og 6.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Leppene var i utgangspunktet det jeg likte minst her selv, men syns ikke de var så ille likevel etter jeg så gjennom bildene xD

      Slett