22. mai 2024

Makeup look: Heisenberg

Her er den andre looken jeg nevnte at jeg hadde lagd med Breaking Bad- tema. Alle som har sett serien kjenner vel igjen Heisenberg, teksten er forøvrig skrevet speilvendt i speilet, for at det skulle bli riktig på bildene. De gule og grønne stripene på ene øyet er inspirert av Vamonos pest- dukene. 

Veldig fornøyd med denne, så er nok denne jeg personlig likte best av disse to lookene.






Her er også til slutt en video, med klipp samlet fra begge to lookene fra serien.


Har noen flere vage ideer, så det kommer kanskje flere looker inspirert av serien siden! 

2 kommentarer:

  1. Tror faktisk æ likte den andre Breaking bad-looken best, men begge va veldig stilige ^^ Likte godt det i panna her med skriften og leppene og det rød under det ene øyet ^^
    Likte best bilde 1 og 2 her, og videoen va og stilig med mange fine klipp :D
    Tenkte det hadde passa å bruke en sånn hatt som Heisenberg brukte her ;p

    SvarSlett
    Svar
    1. Åja, jeg var jo helt ok fornøyd med den andre og, men likte bedre detaljene i denne looken selv ^^ Det "rød" er egentlig oransje xD haha.
      Ja, prøvde faktisk på en svart hatt som jeg har, men jeg syns ikke den passet helt fordi formen på den var feil i forhold til hva han bruker, derfor lot jeg det være xD

      Slett