2. apr. 2024

Photoshoot: Mirrored Sunshine

Har redigert på noen bilder de siste dagene, som har blitt liggende urørt siden i sommer. Dette er fra en shoot jeg og Connie hadde i Juli. Foreløpig er det bare bilder av meg, siden jeg venter på at hun skal gå gjennom bildene av seg selv før jeg redigerer noe av dem. Her ble det brukt både speil og blomster, også fikk vi faktisk selskap av noen marihøner som ville være med! Alle bildene her er tatt av Connie, mens jeg har redigert dem.














1 kommentar:

  1. Endelig kom disse bildan ja xD ^^ Nysgjerrig på de av Connie også.
    Mange fine og stilige bilda, søt den marihøna og. Lure på om æ hadde turd å holde den no xD tror egentlig det skulle gått bedre no enn den sommeren på Vannøya xD
    Likte egentlig alle bildan, men favorittan e nr 1, 5, 6, 8, 9 og 10 og 12 ^^

    SvarSlett