9. feb. 2024

Makeup look: Feelin' blue

For noen uker siden nevnte Viveka at hun hadde noen idèer til valentin- sminkelooker hun skulle lage. Jeg sa at jeg syntes det var vanskelig å komme på noen nye idèer med valentin- tema, det går jo gjerne mye i hjerter osv uansett, og det er jo ikke sikkert det hadde blitt noe nytenkende idèer utav det likevel. Men jeg spurte henne om hun kunne gi meg noen stikkord til idèene hun hadde som jeg kanskje kunne bli inspirert av, men uten å avsløre nøyaktig hva hun hadde tenkt ut selv.

En av stikkordene hun ga meg var blue valentine - det første jeg tenkte var jo begrepet feelin' blue, og det var tydeligvis det begrepet hun hadde basert idèen sin på, så det ble kanskje litt for avslørende likevel. 

Her er i alle fall resultatet mitt av dette, hvis du vil se Viveka sin look basert på samme idè kan du se den her.






2 kommentarer:

  1. Veldig stilig, likte denne godt :D Tenkte faktisk du skulle lage sånn type drypping til dette temaet xD likte godt detaljen med hjertet blandt dryppinga ^^
    Favorittbildan e nr 1, 2 (der hadde du sånn blikk som sa "ka faen vil du!?" xD likte det) og 4 ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Ja, sånn dropping er blitt litt typisk meg xD Men syns det passer til sånne temaer ^^ Men ja, hele ideen jeg fikk var det med drypping som skulle forme et hjerte xD

      Slett