9. feb. 2024

Makeup look/Foto: Stormens dunfjeder

Her er resultat av det kreative prosjektet jeg nevnte jeg hadde hatt med Connie i helgen.

Hun driver med poesi, og har forsåvidt holdt på med det helt siden hun var liten, barneskole- alder. Hun har alltid vært flink å skrive og uttrykke seg med lyrikk, og har en instagram- profil med navnet dunfjeder hvor hun legger ut mye av tekstene sine. 

Selv er jeg ikke så flink med poesi, men jeg har jo holdt på med sminke i faktisk 14 år nå, helt siden 2010 og vil si det har bedret seg veldig med årene.

Det vi gjorde her var å slå sammen to av våre talenter, hvor jeg sminket Connie med en av hennes tekster og hennes signering, samt elementer for å illustrere innholdet i teksten. Veldig morsomt, men også tidkrevende prosjekt. Det stopper oss nok ikke fra å gjøre dette igjen! 

All sminke og foto av meg. 


Teksten til Connie:

du er stormen
under mine vinger
jeg har snart
ingen fjær igjen









Mine personlige favoritter av bildene er her nr 1, 3, 5 og 7. Hvilke likte du? 

1 kommentar:

  1. Stilig sminke og bilda :D Og fint dikt Connie har skrevet ^^
    Det va en god idé å kombinere tekst med makeup, det kunne æ jo gjort med egne teksta og egentlig ^^
    Likte best bilde 1, 3, 4 og 5 ^^

    SvarSlett