7. feb. 2024

Foto: Skøytetur

Hei. Har omsider fått ordnet noen bilder som ble tatt for ca 3 uker siden. Da var jeg på besøk hos min søster, Connie, og var en tur på skøytebanen sammen med henne og tantebarna, noe som var veldig koselig, men også veldig kaldt! Ble selvfølgelig tatt litt bilder, så lekte vi sisten på isen sammen med Nathaniel.

Jeg har jo ikke stått på skøyter selv på noen år, så gamle kunster var litt svekket til å begynne med, så trengte litt tid å finne tilbake til muskelminne for å få til litt "kunstløp- moves", men det ble ikke så mye av det ettersom isen var veldig liten, og det var litt mye folk. Grunnen til at du ikke ser "folk" på bildene er fordi jeg har redigert dem bort, haha! 

Står under bildene på de som Connie har tatt, og ellers har jeg tatt resten. Ble i alle fall noen fine og koselige bilder syns jeg! 
















Her er også en liten film som Connie filmet i løpet av den første stunden vi var der, så jeg hadde omtrent akkurat kommet meg ut på isen og var veldig ustø mens opptaket ble tatt.


Var hos Connie igjen i helgen som var. På søndag hadde vi et kreativt prosjekt, som jeg skal få ordnet noen bilder av og legge ut etterhvert! 

3 kommentarer:

  1. Mange fine og koselige bilda :D Likte egentlig alle sammen, men favorittan e nr 1, 6, 8, 11 (favoritt) og 13 ^^
    Ser så koselig ut på skøyte, har lyst å prøve det selv om æ egentlig synes det virke litt skummelt også, pysa som æ e xD
    Filmen va også koselig og komisk der du hold på å velte og sånt xD ^^ Men ble bare svart video etter 35 sekunda, vet ikke om klippet va ment til å slutte da eller om det e noe feil? Står at klippet skal vare i 1 minutt og 40 sekund :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er koselig på skøyter :D Du har jo vært med meg i ishall, men da tok du vel bare bilder/film ^^ Men var det sånn at du aldri hadde stått på skøyter? O_o
      Ja, filmen er ikke noe lengre, er bare jeg som ikke satte en markør for hvor den skulle stoppe når jeg eksporterte den xD Haha, derfor ble den litt for lang xD

      Slett
    2. Ja huske når æ va med i ishallen og tok bilda/filma ^^
      Tror faktisk ikke æ har stått på skøyte før nei xD haha.
      Ååh skjønne xD

      Slett