14. jan. 2021

Jul og nyttår 2020

 Her er litt bilder og film fra min julaften og nyttårsfeiring. Julen har nok for mange vært annerledes i år, men for meg har den stort sett vært det samme, selvom man måtte følge litt restriksjoner.


Julaften


Bordet dekket og klart for julegrøt, på en solfylt julaften






Og utpå kvelden var nissefar klar for en liten tur til naboen for de minste ungene.



Så begynte det å bli klart for julemiddag..



Og deretter åpning av julegaver.



Nyttårsaften










Vi hadde selvfølgelig gjester, men vi gikk ikke over grensene som var satt, dog vil jeg påstå det er umulig å holde 1-2 meter avstand til enhver tid med mindre man har en gymsal eller større til disponering til en sånn feiring... Var veldig usikker på om jeg skulle ta med et øyeblikk med nissen i videoen fordi jeg er redd noen vil se negativt på det, men det var rett og slett for søtt! 
Uansett så var vi alle friske, og er det fortsatt! 

Og jeg har ingen idè om hva som skjer med noen av glassene rundt 2:30 i videoen.. De var ikke skitne, selvom det ser sånn ut... O_o

1 kommentar:

  1. Ser ut som dåkker har hatt en koselig og stemningsfull jul 😊
    Koselig julevideo og, va søtt med nissen på videoen, haha ^^

    SvarSlett