21. jan. 2021

Hjemmelagde gavelykter

 En del av julegavene og bursdagsgavene jeg har lagde det forrige året var av det hjemmelagde slaget, så her er noen av dem. Dette er det første innlegget av flere med disse hjemmelagde tingene, i og med at det ble en del bilder, så deler jeg det opp i flere innlegg. 

Dette er gavelykter som er laget av pinnekjøtt- pinner som er sagd opp i passelige størrelser, garn og forskjellige dekorasjonsbånd og annen dekorasjon. Alle sløyfene på toppen er laget selv, og dekorasjonen på den ene blå er laget selv av silkebånd - det var en skikkelig tålmodighetstest. 

Til slutt er det selvfølgelig puttet inn lyslenker.

Disse er gitt bort i gave til de nærmeste naboene (mor og søster til stefar, mamma, lillebror Sondre og samboer Ida), andre søsteren til stefaren min, søsteren min, venninna mi Viveka og svigermor Elisabet. Så har jeg beholdt en selv. 









2 kommentarer:

  1. Veldig fine alle sammen ^^ du e så flink! <3
    Æ fikk jo en rød variant, men likte kamskje best de med blå pynt, bare fordi æ generelt like fargen blå på ting bedre enn rød stott sett, men de røde e jo enda mer "julete" da ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^ <3
      Ja, men hadde litt dårlig med inspirasjon til dekorasjoner til blått, derfor så lagde jeg ikke så mange av de x)
      Jeg har beholdt en av de blå selv da, men hadde egentlig lyst å beholde en av de røde selv og xD haha. Men tenkte jeg skal lage noen flere senere ^^

      Slett