11. okt. 2019

Malta: Dag 7

Går som vanlig litt tregt med meg med disse ferie- innleggene altså!

Her er i alle fall dag 7 fra oppholdet vårt på Malta. Har fortsatt bilder fra 3 dager til som kommer etterhvert, men har veldig mye bilder og film fra dag 8. Blir nok vanskelig å velge ut bilder fra den dagen, så kan hende det kommer i to innlegg.

Dag 7 - 23. August


Startet dagen enkelt med en frokost/lunsj på kafeen/baren like nedenfor hotellet. Vi hadde ikke noen klar plan denne dagen, og bestemte oss EGENTLIG for å dra inn til hovedstaden for å se hva som fantes der, men vi brukte så lang tid innom noen butikker og sånt før vi kom oss avgårde til noen buss, så da gadd vi ikke. 


Istedet gikk vi ganske langt i en annen retning fra hotellet enn hva vi normalt gjorde og kom ned til kysten, dermed gikk vi langs den. 





Tok ikke så lang tid før vi følte oss utslitt av å vandre rundt i stekende sol, så vi følte for å sette oss ned i skyggen med noe å drikke på. Patrik endte opp med å kjøpe en bøtte med Corona fordi det var så billig, mens jeg tok en Bulmers.


Ble litt i overkant mye øl for Patrik, så jeg måtte drikke en av dem. Den dagen lærte jeg meg å like Corona og annen mild øl. Haha..




Etter en lang gåtur langs kysten satte vi oss ned igjen, og endte opp med å spise der. Ble ikke noe mer spennende enn pizza på oss, fordi vi av en eller annen grunn var veldig lysten på det.. 




2 kommentarer:

  1. E jo koselig uansett når man e på reise, bare gå rundt å se og spise og drikke ^^
    Blir gøy å se video fra oppholdet også, når du får redigert den.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er det! ^^
      Gleder meg til å ordne video. Håper jeg rekker det før jul.

      Slett