12. apr. 2016

Pakker fra Wish :D

Jeg skal ærlig si det at jeg har handlet litt fra Wish i det siste.. Har jo ikke gjort det siden før jul, og er alltid masse jeg ønsker meg derfra. Så nå når jeg hadde litt penger, så tok jeg muligheten. Heldigvis står jeg ikke alene om det, både Viveka og Patrik er med på denne nettshoppingen! ;)

Anywho..

Her er to av tinga jeg bestilte som jeg har fått i dag, og disse to var jeg veldig spent på.



Ponchoen og galaxy- tightsen. Er veldig fornøyd med begge to!

Har fått en del andre småting og, men de er ikke så spennende. Er blant annet en vanntett høytaler til å ha i dusjen, en frisørkappe og foundationpudder. Venter fortsatt på en del ting.

1 kommentar:

  1. Fin poncho :D Og tightsen e også kul ^^ Vi kan gå på byen med samme tights :D

    SvarSlett