25. feb. 2015

Water marble - forsøk

Prøvde meg på water marble- negler igjen for noen dager siden. Har prøvd det en gang tidligere, men da ble det helt mislykket...

Resultatet denne gangen ble litt bedre vertfall, men ble fortsatt ikke fornøyd. Denne gangen testet jeg først et par ganger, med forskjellig temperatur på vannet og forskjellige neglelakker. Da jeg fant noe som omtrent fungerte, prøvde jeg på alle neglene, og noen ble mer vellykket enn andre..

Er i alle fall ganske vanskelig å få til ordentlig, da vannet må være rent og rett temperatur på, og man må ha rette lakker. De må ikke være for seige, som noen av de jeg prøvde var..

Høyre hånd:



Venstre hånd:


Ble mest fornøyd med mønsteret på denne neglen, men fargene ble ganske svake, også klarte det å lure seg litt neglelakk på som ikke skulle være der.. 




2 kommentarer:

  1. Synes en del av mønstran ble stilig da, men e enig i det du likte best. Og forsåvidt kunne jo hele resultatet vært bedre sånn sett, men det e no mye bedre enn det resultatet æ fikk den ene gangen æ prøvde xD Så det ble ikke så ille :D Tror du blir å klare det helt fint med bare noen få forsøk til :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Joda, de ble jo stilige mange av dem, da, men hele resultatet kunne vært bedre :P Ja, blir nok å prøve igjen senere, så får håpe jeg får bedre resultat da ^^

      Slett