18. feb. 2015

Negldesign; Abstract angel wings

De military camo- neglene jeg lagde sist, ble visst værende en stund likevel, fordi jeg ikke har hatt tid til å gjøre noe nytt. Var så lei dem, så lagde en nytt design i dag, en idè som jeg har hatt en stund. 

Ble jo ikke helt slik jeg hadde tenkt, for planen var at det skulle bli noe slags engle- vinger, og fjær, men ser kanskje mer ut som noe abstrakte hjerte- greier..? Men syns resultatet ble ganske kult likevel.





Lakkene jeg brukte, alle tre fra julekalenderen :)

Så, en siste ting.. noe merkelig som foregår med lillefingeren på høyre hånda mi...

Neglen der er ganske mye lengre enn, noe som er uvanlig.. Virker som den vokser raskere enn de andre... Virker også som det hvite partiet ytterst er lengre opp enn på de andre (ikke bare fordi den er lengre..). Det rare er at jeg har tørr hud og er sår på den fingeren, akkurat rundt neglen, og neglen har "riller" eller hva jeg skal kalle det. Har lest litt om det at man kan få det på neglene når kroppen mangler et eller annet (husker ikke hva..), men akkurat nå er det bare på den neglen. 

Veldig merkelig vertfall... 

1 kommentar:

  1. Det va kult! :D
    Likte det, synes no det så ut som vinga også :) Like jo vanligvis ikke fargen gul noe særlig, men det e kult noen ganga, som negldesign :D

    SvarSlett