8. feb. 2014

SWAROVSKI



Jeg elsker swarovski- stener. Kan sitte å se på dem glitre i en halv evighet uten å bli lei.
Jeg har hatt noen sminke- planer en stund, og skal lage en musikkvideo hvor jeg trenger en del swarovski, og derfor bestilte jeg meg 4 pakker med stener på Ebay.
Skulle egentlig i utgangspunktet bare ha 3 av de, men så fikk jeg litt rabatt ved å kjøpe en fjerde.

På det øverste bildet, er de store blanke stenene faktisk kjøpt på Panduro, men utenom det så er det veldig vanskelig å finne swarovski i lokale butikker i Norge, etter min erfaring. De har også en del på Make Up Store, men de er veldig kostbare...

Man finner lignende stener som dette i mange butikker, men de kalles som oftest "Rhinestones", og de er mye lettere og mattere, de glitrer ikke noe særlig... Derfor foretrekker jeg swarovski.

De jeg kjøpte på Ebay, kjøpte jeg fra denne selgeren. Der er det swarovski i mange farger, størrelser og former! Det kommer visstnok helt fra Hong Kong, men jeg kan ikke klage på leveringen! Jeg bestilte denne pakken Torsdag 23.01, og den ble sendt dagen etterpå. Jeg fikk den i posten nå på Torsdag 6.02. Tok akkurat 2 uker.

3 kommentarer:

  1. Hva bruker du for å feste swarovskiene med?

    SvarSlett
    Svar
    1. Fester de enkelt med øyevippe- lim :) Overraskende nok vil jeg anbefale depend sine småflasker, synes det limet er mye sterkere enn mange andre. I alle fall om du skal lime på store, tunge stener trenger du noe sterkt.

      Slett
    2. Tusen takk for tipset! Har lenge hatt lyst å prøve meg på det selv :D

      Slett