28. jan. 2014

Negldesign: Januar

Hadde lyst til å gjøre noe i løpet av dette året - og det er å lage minst et negldesign hver måned som er spesielt for hver enkelt måned. Da mener jeg at designet skal være inspirert av en dag den måneden som er spesielt utmerket, for eksempel.

Er jo som alltid litt treg å komme i gang, så først i går lagde jeg et design for Januar. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle ordne, men endte opp med noe baby-inspirert. Er ikke fornøyd med dette.. Gjorde det veldig fort og var veldig ukonsentrert, så det ble egentlig bare merkelig og ujevnt... det på ringfingeren skulle forestille en smokk... :P

Grunnen til at jeg valgte et slikt design for Januar er fordi jeg ble tante igjen til to tvilling- gutter den 3 Januar.

De ble født for tidlig, men er hjemme med sin mor, far og storebror, friske og fine! :)

Pappa som holder minsten Erlend og jeg som holder hakket større - Jonas.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar