11. feb. 2014

Makeup; Natasha Bedingfield's "Strip me"

Dette er et sminke-prosjekt jeg har tenkte -lenge- på å gjøre... Dvs et par år, tror jeg. Men jeg er jo som alltid treg å komme i gang med ting.

Jeg bestemte meg omtrent i samme øyeblikk som da jeg så musikkvideoen til Natasha Bedingfield "Strip Me", at jeg ville prøve å gjenskape sminkelookene hun hadde i videoen - og det er mange. Lagde kanskje ikke aboslutt alle, men de fleste.

Her er resultatene mine! Er mer fornøyd med noen enn andre...

Jeg legger opp lookene i rekkefølge etter sånn man ser dem i videoen. Nedenfor kan man se punktene i videoen hvor man kan se de forskjellige første gang.



Look 1:  0:12




Look 2:  0:15

Look 3:  0:40



Look 4:  0:47

Look 5:  0:49

Look 6:  1:07

Look 8:  1:24

That's that, i guess... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar