17. feb. 2013

Valentinsdagen

Jeg skriver ikke stort om privatlivet mitt... kjærlighetslivet mitt.. Akkurat nå er det igrunn bare min nærmeste familie som vet litt hva som foregår, men de vet heller ikke stort. Er kanskje ikke så glad i snakke om de tingene til alle og enhver, men.. Som jeg skrev så hadde jeg tidenes beste valentinsdag på torsdag. Ja, jeg tilbrakte den med en person som er veldig aktuell i denne bloggen om dagen - Hallvard.

Det er kanskje ganske obvious hvilken rolle han spiller i livet mitt, er vel ikke mange som lurer på det lenger. Alt jeg kan si er at, han er fantastisk. No kiddin'!

Her er i alle fall litt bilder fra kvelden, så jeg lar dem tale for seg selv.

Han kom først med dette



Deretter dukket plutselig dette på et merkelig vis opp på både gulv og bord

Han gjorde det til en kjempefin, romantisk aften, hvor han også insisterte på å lage valentins-middagen. Han er overraskende flink til å lage mat, har ikke før nå møtt noen så matflinke, ikke-utdannede-kokke- menn, uten den store mat interessen. Han lagde i alle fall godt mørt biffkjøtt med stekte poteter (med skall), soppstuing og diverse grønnsaker. Ja, det var godt!

Etterpå - noe jeg ikke skal gå så mye inn på - fikk han et brev hos meg. Det var noe vi hadde pratet om tidligere, så han visste han skulle få det.


Tusen takk for en ufattelig koselig valentinsdag, Hallvard! :) 
Jeg er glad i deg <3 p="">

Hvordan var din valentinsdag?

- Lynn Helen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar