28. feb. 2013

Happy Birthday to me

Yes, that's right.. du ser på en nylig fylt 21 år gammel jentes ansikt. Oh, lord.. er jeg så gammel?! Føles ikke som det er lenge siden jeg måtte bo under mine foreldres tak og bli forsørget av dem... Nei, vent, who am I kidding? Det gjør jeg jo fortsatt...

Jaja.. Anywho.. Dagen min er jo igrunn over om ca 3 timer, men for meg har den såvidt startet... Til nå har vi bare vært en tur på jekta å handlet. Vi pyntet oss faktisk i dag, bare for gøy. Jeg i kjole, Hallvard i dress. Er jo lenge siden jeg faktisk har pyntet meg på bursdagen min...

Jeg har tatt ut nystekte muffins av ovnen, som snart skal pyntes litt. Hallvard lager middag til meg igjen, akkurat i dette øyeblikk. Blir vel noe ala det han lagde på valentinsdagen. Gleder meg :)

Kommer mer bilder senere :)

Ha en god kveld! 

- Lynn Helen

1 kommentar: