15. feb. 2013

Diverse bilder fra Desember til Februar

Det gikk opp for meg at jeg hadde en del bilder jeg ikke har publisert her, fra Desember av... Ikke bare fotografier i den forstand, men andre ting også som har foregått. Derfor fant jeg ut at jeg skulle legge ut litt...

4 Desember 2012 - Prøvde et par brynjer (Ja, den ene er waaaay to long!). Likte den til høyre, kunne være kul til en photoshoot!

5 Desember 2012 - Rundt denne tiden hjalp jeg Hallvard med å utvide brynja hans (den til venstre på bildet over, og måtte forresten gjøres pga breie skuldre).


13 Desember 2012 - En slags french braid bak og 5- dels flette på siden.

19 Desember 2012 - Var i Lillestrøm etter en photoshoot, dagen etter jeg dro til Oslo. 

18 Januar 2013 - På Toten en kveld der himmelen var helt utrolig vakker!

3 Februar 2013 - På flyet tilbake til Tromsø.

8. Februar 2013 - Hallvard tok et par bilder av meg. 


And yes - jeg har kjøpt meg rød kåpe! Kjøpte den 9 Januar. Prøvde en rød kåpe i Desember som jeg falt for, men kunne ikke finne den igjen + at den var egentlig alt for dyr. Derfor fant jeg en annen som egentlig var like god, og mye billigere! Så.. these days, I look like this. 

9 Februar 2013 - Nothin' special.. Prøvde å ta noen detaljbilder. 

Vil samtidig benytte anledningen med å si at jeg i går hadde den beste valentinsdagen noensinne! Vil kanskje legge ut litt om den senere :)

- Lynn Helen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar