1. juli 2011

Fjellheisen - Bilder og film

Her om dagen var jeg, Viveka og Simond oppi fjellheisen. Vi hadde egentlig to hovedpoeng med å dra dit. Det ene var å filme noe greier, men vi fikk ikke gjort det denne gangen, siden det krever mer planlegging. Det andre var at vi ville ta bilder. Så derfor sminket jeg oss litt kult, og vi håpet jo på fint vær da, men såklart blåste det mye og småregnet litt. Ble en smule kaldt, sminken begynte å renne og håret mitt krølla seg...

Så jeg har lyst til å gjøre det igjen en annen dag når det er finere vær.

Satte sammen en film fra vi var der da.



_______________________________________________

Tenkte jeg kunne vise sminken først;



Jeg må bare få lov til å si at jeg digget disse to øye-bildene, av en eller annen grunn. Syns de ble pene, sterke og intense.

Samme sminke på Viveka!
Så er det bildene fra fjellet + et par dokumentasjonsbilder.

Foto: Viveka Rudi Vågene


Foto: Lynn Helen Brenna


Foto: Lynn Helen Brenna


Foto: Lynn Helen Brenna


Foto: Lynn Helen Brenna


Foto: Lynn Helen Brenna


Foto: Viveka Rudi Vågene


Foto: Viveka Rudi Vågene


Foto: Simond Berg


Foto: Simond Berg


Foto: Viveka Rudi Vågene
























Foto: Viveka Rudi


Foto: Viveka Rudi / Lynn Helen Brenna (Husker ikke)


Foto: Viveka Rudi / Lynn Helen Brenna (Husker ikke)


Foto: Viveka Rudi


Foto: Viveka Rudi


Foto: Lynn Helen Brenna


Foto: Lynn Helen Brenna


Foto: Viveka Rudi


Foto: Viveka Rudi


Sånn, det var bildene.

Hva syns du om bildene?
Hvilke likte du best?
Har du vært på fjellheisen?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar