3. okt. 2024

Fotodryss: Roadtrip - dag to

Det endte jo opp med overnatting langs Atlanterhavsveien siden det likevel var blitt så seint på kveld, så fikk oppleve plassen i både solnedgang og soloppgang. Derfor kommer det her en fortsettelse med fotodryss fra stedet, i soloppgang, dette er bilder tatt mellom 6-7 om morgenen.

De første 11 bildene er altså fra området rundt Atlanterhavsveien. Ble forøvrig veldig fornøyd med flertallet av bildene fra denne dagen, men markerer noen av mine egne favoritter, slik som sist. 


• Personlig favoritt



• Personlig favoritt


• Personlig favoritt



• Personlig favoritt


• Personlig favoritt






Thamspaviljongen, Orkanger.


Thamspaviljongen, Orkanger.
• Personlig favoritt


• Personlig favoritt
- Dette var dessverre ikke 100% i fokus, men jeg likte komposisjonen.


• Personlig favoritt


Det ble et dokumentasjonsbilde fra Nordlandsporten også, men fikk ikke tatt noe ordentlig bilde her, fordi det ikke var lagt opp til å kunne stanse der pga veiarbeid, i tillegg var det blitt veldig mørkt da vi kom dit. 

Helt til slutt et polaroid- bilde av meg igjen som ble tatt helt på slutten av kvelden på campingen. Fikk lyst til å ta et Little Nightmares- inspirert bilde med den gule kåpa på. 



Her er også ruta fra denne dagen. Elva jeg har tatt bilde av er jeg usikker på hvor er, eller hva heter, for det var bare en tilfeldig plass vi stoppet, men det er i alle fall langs denne ruta et sted (vet bare at det er et sted mellom Snåsa og nordlandsporten).

3 kommentarer:

  1. Fine bilda her og ^^
    Glemte å si det i forrige innlegg, men har jo egentlig hørt mange si de ble skikkelig skuffa over den Atlanterhavsveien, fordi den ser så stilig ut på bilda, men ikke oppleves like stilig når man kjøre den xD Men synes no hvertfall bildan du har tatt her va stilige og fine. Heldig med fint lys fra soloppgang/nedgang og ^^

    Mine bildefavoritta her e nr 1, 2, 4 (skjønte ikke helt ka det e, men va stilig xD e det masse steina?), 12, 13, 14, og 15.
    Stilig også med det Little nightmares-inspirerte polaroidbildet ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Åja, har ikke hørt noe snakk om det. Men akkurat det å kjøre over den brua/veien syns jeg ikke var noe veldig spesiell opplevelse over sånnsett, men synet av plassen syns jeg var spesiell. Det var jo utrolig fint der ^^

      Nei, det er ikke steiner, det er vanndråper (fra kondens tror jeg) ^^ Tror ikke det hadde regna, så.

      Slett
    2. Ja, e det med å kjøre den veien/broa folk har sagt ikke va noe spesielt og at det skuffa dem x) Men ja, plassen ser jo veldig fin ut uansett ^^

      Ååååh, no ser æ det e vanndråpa ja ^^

      Slett