30. aug. 2024

Makeup look: Autumn pumpkins

Det har gått en god stund siden det var noe aktivitet her. Har en del bilder liggende som jeg lenge har tenkt å få lagt ut, men venter på tommel opp for å legge ut enkelte bilder der andre mennesker er med blant annet. Ellers har jeg og noen bilder av natur- motiv jeg skal også få lagt ut så straks jeg er ferdig å redigere alt. 

Men for nå, så får det klare seg med disse bildene jeg tok tidligere i dag av en makeup- look jeg lagde. Har jo vært lenge siden det er gjort også, så følte det var på høy tid. Denne gangen en høst- look da det nå begynner å bli høstlig ute. 






Tok også et polaroid- bilde av looken, tenkte jeg skulle begynne å ta slike bilder av lookene mine også framover da jeg nylig har kjøpt meg et slikt kamera. Kan bli kult å ha de hengende opp ved sminkehjørnet når jeg får tatt noen flere slike bilder av looker jeg lager fremover.



1 kommentar:

  1. Veldig stilig sminke ^^ likte godt kordan både gresskaran og høstbladan va tegna, og kordan de va plassert ^^ Fine farga også! Likte at det va forskjellige farga på lokket og under øyet. Likte best bilde nr 3, 4 og 5.
    Æ tok faktisk også polaroidbilde av en av lookan mine nylig xD (den høstsminken), men va i sort hvitt og sminken kom ikke så godt fram på bildet :/ men tenkte også på at det hadde vært kult med flere polaroidbilda av de neste sminkan og, hvertfall noen av dem ^^ Tenkte jo som æ skrev å lage en gresskar-look æ og snart, blir gøy å se forskjellen på våre looka 😄

    SvarSlett