21. sep. 2024

Fotodryss: 17. Mai 2024

Ja, det tok seg jo noen gode måneder før jeg fikk disse bildene ut. Brukte litt tid på å redigere enkelte av de, men har også ventet på godkjenning på bilder der andre er med. Dessverre så har jeg fortsatt ikke fått godkjenning på alt, så det er enda noen bilder jeg kunne tenkt meg å legge ut, som fortsatt blir liggende på vent... Kanskje jeg oppdaterer innlegget en senere tid med resten. 

Syns i alle fall det ble mange fine bilder her. 


Gresk salat jeg lagde til anledningen


Og et par sukkerfri rullekaker, hvor jeg prøvde meg på noe nytt med å lage litt 17. Mai- design på dem. Vanligvis er denne kaken uten noe pynt. 
























Som alltid på enden av kvelden var vi nede på Raufoss for å se det årlige fyrverkeriet så her er også noen bilder jeg tok der.






3 kommentarer:

  1. Hahah, 17 mai-bilda i september ja 🤣
    Men va mange fine bilda her ja ^^
    Ser ut som en koselig 17 mai-feiring!
    Vanskelig å velge favoritta da alle jo va fine, men likte godt alle bildan av dæ
    og Connie (både alene og de av dåkker sammen) og likte bildet av spindelvevet og den bilen som står og lyse ^^ e lysstrålen som kommer ut redigert inn?
    Kakene så også fine og gode ut ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha. Ja, må jo fordele 17. Mai litt utover året vet du, folk blir jo lei av at det florerer 17. Mai- bilder på nettet i Mai, så det må til i September og xD haha.
      Men ja, var koselig og hadde så fint vær :D
      Ja, lyset på bilen er redigert inn xD

      Slett
  2. Haha xD
    Æ mente det siste av bilbildan forresten, va jo to der den lyste xD men du skjønte vel det xD

    SvarSlett