1. okt. 2014

Selvdekorerte mobildeksler

Jeg har lenge hatt lyst å dekorere mine egne deksler/cover til telefoner/datamaskiner (eller hva enn jeg har), så for et par måneder siden kjøpte jeg meg 7 deksler i forskjellige farger med blank bakside til Sony Xperia Z.

Til nå har jeg dekorert 4 av dem, og er ganske fornøyd. Bildene av de forskjellige dekslene er lagt i rekkefølgen de er dekorert først til sist.







De 3 gjenstående dekslene som ikke har fått dekor enda er i fargene hvitt, turkis og lilla.

Disse er kjøpt på Ebay for ca 10,- stk, her finner du de.


Hovedgrunnen til at jeg bestemte meg for å kjøpe deksler og dekorere nå er pga dette; etter å ha hatt telefonen i 2-3 mnd, så den sånn ut..

Hadde lagt den fra meg med baksiden ned på et bord i gangen hos min søster, var borte i 5 minutter, da jeg kom tilbake lå den på samme plass. Da jeg løftet den opp oppdaget jeg at den var knust, og skjønte ingenting. Connie fortalte da at min kjære lille nevø på 2 år hadde kommet og gitt den til henne, og hun la den tilbake der den lå i utgangspunktet. Antakeligvis har han da på et punkt klart å miste den i gulvet.

Jeg gikk til han etterpå og viste hva han hadde gjort, og han fikk beskjed fra sin "far" om å be om unnskyldning. Da strøk han over telefonen og sa noe utydelig (som betydde unnskyld). Klarte jo ikke være sint på han da :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar