14. okt. 2014

Day of the dead make up; Dead Princess

Her er en Halloween- look til, som jeg lagde forrige onsdag. Hadde ingen forhåndsplan med denne looken, så den er stort sett improvisert. Derfor ble den ingen tutorial på denne, for det er veldig vanskelig å lage en ordentlig tutorial til noe man ikke har planlagt.. Men til de som nogenlunde kjenner til metodene mine, så er det ikke så vanskelig å få til med en litt kreativ hjerne og en stødig hånd :)




Skal prøve å få lagd et par Halloween- looks til før måneden er over! :)

2 kommentarer:

  1. Kult som vanlig! :)
    Har sett bedre arbeid rent sminkemessig av dæ tidligere, blandt anna synes æ reptil-looken va bedre gjennomført, men det her va jo improvisert, noe den reptil-looken va, så sånn sett synes æ det e veldig bra utført! :)
    Likte veldig godt det sorthvitt bildet, ca i midten av bilden, der man ser dæ rett forfra. Det va fint og stilig! :D Fikk lyst til å lage ny sminkelook sjøl no, men e liten vits uten speilrefleksen min her :P Teit å måtte ta mobilbilda, så tror nok æ vente til æ får tatt bilda med kamera igjen! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Viveka! :-D ja jeg er i alle fall fornøyd med denne med tanke på at den var improvisert :-) det svarthvitt bilde du snakker om var jeg litt skeptisk til selv, men mest fordi jeg syns det ser ut som jeg ikke har hake på det xD teit lys..

      Slett