27. okt. 2014

Kortfilm: Fortapt



Tenkte bare jeg skulle dele en film, som jeg spilte i, i September. Dette var et skoleprosjekt, som Viveka og hennes gruppe lagde, så jeg fikk gleden av å spille "hovedkarakteren"... Var jo igrunn bare to karakterer, så.. Bildet over er forresten et bilde jeg tok under en pause, da "monsteret" satt så fint der og passa så bra inn xD Kunne ikke la sjansen gå fra meg...

Min rolle besto stortsett av løping og rulling.. Så jeg gjennomgikk litt av hvert i denne rollen og endte opp med en del blåmerker både her og der.

Uansett, sluttproduktet er jo ikke så riv ruskende galt! :D Jeg synes filmcrewet gjorde en god jobb med denne.


1 kommentar:

  1. Likte det bildet du tok av monsteret, såg så komisk ut når han satt der og så passa han jo så godt inn ja xD
    Uansett synes æ du gjorde en god jobb sjøl med skuespillet. :D Og likte resultatet godt sjøl! :)

    SvarSlett