19. mai 2023

The Six(th) tattoo

I dag fikk jeg tatt en ny tatovering til samlingen min. Timen bestilte jeg for omkring en måned siden, men ideen om å ta den hadde jeg allerede før jul. Denne gangen ble en karakter fra en av mine favorittspill; Little Nightmares. Fun fact er at det gikk opp for meg nettopp at min 6 tatovering faktisk er Six (karakteren fra spillet), så det passet jo bedre enn gjennomtenkt. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med resultatet. Tatoveringen er gjort av flinke Victoria på Needle Ink på Gjøvik. 


På det miderste bildet kan du se 3 av tatoveringene mine, alle gjort av samme tatoveringsartist.



3 kommentarer:

  1. Visste ikke at du skulle ta en ny tatovering no xD men den ble veldig stilig ^^
    Har jo ikke spilt det spillet noe tror æ ;p men den karakteren så kul ut ^^

    Æ må virkelig få tatt min 2 tatovering snart xD tenke æ kan ta mæ råd til det over sommeren ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, jeg hadde visst ikke tenkt på å nevne det når vi har prata x)

      Kan anbefale det spillet ^^

      Har du noen ide om hva slags tatovering du skulle tatt neste gang?

      Slett
  2. Ja, har noen idea. E egentlig 3 forskjellige æ vil ta som æ vet om ^^

    SvarSlett