24. mai 2023

Makeup look: I'm out

Her er en makeup look jeg lagde i dag (som nå etter klokkeslettet å regne betyr egentlig i går). Denne gjenspeiler litt humøret og holdningen jeg har om dagen. Det er ikke meningen å spre noen negative vibber her altså, men dette blir jo en måte å uttrykke meg på.

Selv ble jeg uansett fornøyd med resultatet. Ofte glemmer jeg det faktum at hvis jeg bruker tekst i looken blir teksten speilvendt på bildene, men denne gangen husket jeg faktisk å skrive bokstavene feil vei slik at det ble riktig på bildene!







Under prosessen prøvde jeg også å lage en transformasjonsvideo av looken, men siden jeg ikke er noen instagram og reel- ekspert så får jeg ikke ting helt til å stemme. Denne er mikset og trikset sammen i Premiere, men lipsyncen er ikke perfekt.

2 kommentarer:

  1. Veldig stilig look, likte denne veldig godt^^ æ like jo godt litt sånne dystre looka da ^^
    Selv om det e trist med bakgrunnen for denne da, som æ vet litt om :(
    Likte veldig godt miksen av murstein og det blå. Og videoen va også stilig selv om det ikke e helt i synk ^^
    Bruke du parykk forresten eller har du ordna håret? Det så annerledes ut, synes det va stilig uansett :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ^^
      Tanken var en murvegg med tagging, så det blå er liksom spraymaling ^^
      Ja, bruker parykk her siden jeg ikke hadde noe bra hår i dag, og ville heller ikke bare ha det opp i topp som jeg ofte pleier xD Men jeg får litt lyst å klippe kortere hår igjen når jeg har en sånn parykk, eller når jeg ser eldre bilder av meg selv med kortere hår xD

      Slett